Bloggroll

Pages

25 April 2013

ca la carte


Pe la începutul "carierei" mele de blogger, am făcut top 5 alcărţilor care m-au făcut să plâng. În continuare, rămâne unul dintre cele mai populare postări. Sigur, în general scriu despre lucruri mai tehnice şi mai puţin personale. Dar în continuare google îmi trimite oameni care caută topuri de cărţi. Mulţi, la fel de mulţi ca cei care s-au adunat în centrul vechi al Bucureştiului de Ziua Internaţională a Cărţii. Mă întreb dacă vreunul dintre ei găseşte ceea ce caută.
Sursa: Ziarul Ring

Pentru că experimentul de acum două seri, de a pune 3000 de cărţi deschise şi iluminate ca instalaţie urbană pe o stradă din Bucureşti, s-a dovedit un fiasco. Cei de la bookaholic au scris pe larg şi foarte la obiect despre asta, aşa că nu o să insist asupra a ce se întâmplă în general când dai ceva gratis în România: fie cărţi, tigăi sau mălai.

Ceea ce aş remarca însă sunt superbele imagini cu Primarul Sectorului 3 plimbându-se agale printre cărţi, răsfoind studiat o carte sau pozând printre curioşii aflaţi în zonă. Ar trebui ca asta să fie suficient pentru a nu mai fie nevoie de cuvinte în plus. M-aş bucura să ştiu că genul acesta de manifestări încurajează cititul, deşi am mai multă încredere în campanii precum cea a Sector 7:


După cum m-aş bucura să ştiu că un politician care promovează cititul este luat în calcul ca model. Însă până la a crede că ceea ce fac e „pe bune”, e suficient să mă uit în bugetul primăriei pe care dl. Negoiţă o „păstoreşte” pentru a mă uimi în faţa alocării în 2013 a fabuloasei sume de...0 lei pentru biblioteci.

P.S. Acesta post face parte dintr-o serie de blog-sincron alături de doi domni minunaţi. Îi găsiţi aici şiaici