Bloggroll

Pages

9 September 2011

still got the blues


Locul acesta nu are nimic special. Este doar o casă dintr-un perimetru de străzi cu case frumoase din zona parcului Izvorul Rece. La Blu'zz scaunele sunt din lemn, muzica frumoasă şi liniştită, serile de vară fantastice în curtea micuţă, nopţile de iarnă perfecte pentru poveşti lângă soba de teracotă şi nu îţi prea vine să bei altceva în afara berii.


Acolo nu prea poţi merge singur. Nu pentru că te-ar judeca cineva, însă farmecul Blu'zz-ului stă în jocuri: tablele, ping-pong-ul sau cel cu cuvintele. Iar pe niciunul nu-l poţi practica singur.

Am ajuns în faţa porţii cu sonerie într-o noapte ploioasă de octombrie, la puţin timp după ce se deschisese şi atunci am învăţat lucrul esenţial despre Blu'zz – atmosfera conduce tare bine cuvintele, înainte şi înapoi, aşa că am adus acolo pe majoritatea oamenilor care mi-au intrat la un moment dat în viaţă. Unii nu ar reveni nici picaţi cu ceară, cu alţii nu aş reveni eu, însă cu cei înnebuniţi după joaca cu cuvintele voi bea şi în seara aceasta o bere.

Pentru că este aniversarea de 6 ani a barului, pentru că acum două zile mi-a reamintit şi doamna de la Blu'zz că azi se întâmplă, pentru că oricum era pusă de mult în agendă, abia aştept să celebrez şi în seara aceasta faptul că locul acesta există. 


0 comments :