Bloggroll

Pages

12 July 2011

joaca de-a vacanţa

Monu, prietena de blu’zz, autoarea multor lucruri fermecătoare (precum blog-ul meu) şi, alături de mine, unul dintre motivele pentru care companiile de telefonie mobilă o duc bine în România, mi-a propus aseară să ne alegem o temă pe care să o împărtăşim cu prietenii cu blog pentru a răspunde (sau măcar posta) simultan şi a ne distra după aceea cu viziunile asupra vieţii. Şi pentru că ultimele zile mi-au fost pline de “dietetici”, mi-am amintit de un număr senzaţional de prin 2005 al Dilemei Vechi în care s-a răspuns la Chestionarul lui Proust. Aşa că
:

1. Principala mea trăsătură
entuziasmul, utopianismul

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
raţiunea

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
adecvarea

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
inteligenţa

5. Principalul meu defect
risipirea

6. Îndeletnicirea mea preferată
elaborarea de metodologii şi (auto)entuziasmarea cu acest prilej

7. Fericirea pe care mi-o visez
oraşe cu multe lumini şi sunet de jazz pe fundal

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
plictisirea şi absenţa obiectivelor

9. Locul unde aş vrea să trăiesc
în aeroporturi

10. Culoarea mea preferată
roşu

11. Floarea care-mi place
lăcrămioarele

12. Pasărea mea preferată
vulturul, pentru că ştie să stea singur pe pisc

13. Prozatorii mei preferaţi
Ayn Rand, Mircea Eliade, Alain de Botton, Andrei Makine, Anais Nin

14. Poeţii mei preferaţi
Leonard Cohen, Nichita Stănescu

15. Eroii mei preferaţi din literatură
John Galt, Micul Prinţ, Hadrian (în versiunea Marguerite Yourcenar)

16. Eroinele mele preferate din literatură
Virginia Woolf, Tita (Laura Esquivel – Ca apa pentru ciocolată), Alice (din Ţara Minunilor), Antigona

17. Compozitorii mei preferaţi
Serge Gainsbourg, Leonard Cohen, Mozart



18. Pictorii mei preferaţi
Andy Warhol, Salvador Dali

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Franklin D. Roosevelt, Serge Gainsbourg, Gabriel Liiceanu, House, Mircea Eliade

20. Ce urăsc cel mai mult
lipsa de responsabilitate

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
moderaţia

22. Cum aş vrea să mor
cu paharul lângă mine, cu cobzarul lângă mine

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
ratarea, inconsecvenţa

24. Deviza mea
Who is John Galt?

1 comments :

mi-aduc aminte că găsisem un loc cu sunet de jazz pe fundal, chiar dacă oraşul ăsta nu prea are lumini--o să ţi-l arăt, într'o zi/seară... mă cam surprinde chestia cu moderaţia ;)